  • Data: 2011-12-19 19:43:20
    Temat: Re: Jakie gwarancje obligacji?
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zofia" <a...@d...com> wrote in message
    news:4eef9146$0$1185$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przepraszam, ale jeszcze mniej rozumiem.
    >
    > Czy mam zamienić 60 banknotów złotówkowych na 15 w Euro? O to chodzi?
    > Ale po co?
    > Przejażdżka do jakich sąsiadów i po co?
    > Co to jest linijka Fisha?
    >
    > Czy nie można tego opisać prościej i w sposób zrozumiały dla osób nie
    > znających
    > slangu?
    >
    > Pozdrawiam
    > Zofia

    W szczeline bankomatu mieści sie średnio 30 banknotów, wiec wypłacanie z
    niego 6K na monetę 1 uncjową to czasami kłopot.
    Jeśli np w bankomacie są tylko 50-tki robi sie z tego pokaźny plik papieru,
    a ludzie za plecami tupią nóżką z niecierpliwością.

    Sąsiedzi -> niemcy /austria

    Linijka Fischa: google/allegro

    http://archiwumallegro.pl/tester_zlotych_monet_linij
    ka_fischa_wys_0zl-1014475315.html