  • Data: 2004-04-22 08:32:27
    Temat: Re: Jakie karty zabrac do Japonii?
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za informacje! Widze, ze nie jest wiec az tak rozowo jak myslalem.
    Zaloze wiec, ze sprobuje tutaj kupic troche jenow i zabrac ze soba. Jesli nie,
    to wezme dolary, albo euro (btw: ktore sa tam bardziej popularne?).
    Zakupy zas bede staral sie realizowac wypuklymi kartami.

    Charczenko <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Tak, japonskie bankomaty akceptuja karty wydane przez praktycznie wszystkie
    > znane mi systemy kartowe. Hint polega niestety na tym ze musza byc to karty
    > wydane przez japonskie banki.

    A orientujesz sie moze jak wyglada sprawa z kartami wydanymi np. przez
    Citibank - czy Maestro wydane przez Citi w Polsce zaakceptuje bankomat
    japonskiego Citi?

    Pozdrawiam,
    Marcin