  • Data: 2006-08-02 11:13:08
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > konto jest co prawda platne, ale nie place za rachunek maklerski oraz
    > nabywam
    > jednostki FI bez prowizji, poza tym b.dobra obsluga konta przez net, darmowe
    > przelewy, polecenie zaplaty i wydoko oprocentowane konto oszczednosciowe,
    > na ktorym trzymam wolne srodki
    Konto oszczednosciowe interesowalo by mnie w pierwszej kolejnosci -
    zatem wysokie oprocentowanie bylo by wskazane tak samo jak darmowe
    przelewy etc. (np przy zakupach przez net)

    > karty debetowej tam nie posiadam, gdyz z bankomatow praktycznie nie
    > korzystam
    > (wystarcza mi allekarta)
    Mnie by sie przydala taka karta poniewaz posiadajac konto zaklad pracy
    moglby przelewac na nie wynagrodzenie i tu istotna bylaby dostepnosc
    bankomatow (ewentualnie niskie/zerowe prowizje za korzystanie z innych)

    Pzdr, OMSON

    --
    Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
    ma" - jest!