  • Data: 2006-08-02 07:36:18
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wybor banku i konta zalezy od tego z jakich uslug chcesz korzystac,
    inwestuje na gieldzie i w FI zatem dla mnie najlepszym rozwiazaniem
    jest Multibank, wczesniej mialem konto w mBanku, ale przestalem z niego
    korzystac (nie zamknalem), gdyz mialem dosc bojow z mLinia, a do oddzialu
    Multi mam niedaleko i w razie czego mozna isc i rozne rzeczy wyjasnic

    konto jest co prawda platne, ale nie place za rachunek maklerski oraz
    nabywam
    jednostki FI bez prowizji, poza tym b.dobra obsluga konta przez net, darmowe
    przelewy, polecenie zaplaty i wydoko oprocentowane konto oszczednosciowe,
    na ktorym trzymam wolne srodki

    karty debetowej tam nie posiadam, gdyz z bankomatow praktycznie nie
    korzystam
    (wystarcza mi allekarta)

    kart kredytowych mam kilka (w roznych bankach) i dosc czesto je zmieniam,
    korzystam glownie z co-brandow i przy okazji zbieram jakies tam punkty,
    dodatkowo posiadam rowniez darmowe konto w bzwbk (allekarta, karta money.pl)

    pozdr.
    RobertS