  • Data: 2005-10-23 19:35:59
    Temat: Re: Jakie konto dla dwojga
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisal(a):

    Witam!

    >Na zasadzie selekcji negatywnej. Jeśli chociaż jedno z was ma eKonto w
    >mBnaku, to ten bank od razu odpada, bo do wspólnego trzeba zrezygnować z
    >konta indywidualnego.

    Ja przymierzalem sie do zmiany mojego konta na konto wspolne i w
    mLinii powiedziano mi, ze sie po prostu przeksztalca na wspolne.
    Pytalem sie jeszcze czy zmieni mi sie nr konta i powiedziano mi, ze
    nie. Ale ostatecznie nie przeksztalcilem konta, bo czekamy na nowe
    dowody.

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl