  • Data: 2008-05-08 21:50:27
    Temat: Re: Jakie konto -nie bijcie ;-)
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote in message
    news:fvucos$jtp$1@news.onet.pl...

    > Dzięki wielkie, to świetny pomysł. Na to nie wpadliśmy.

    A coż to świetnego w płaceniu nadal w PKO BP za wszystko z osobna: prowadzenie
    konta, dostęp przez internet, zlecenia stałe, kolejki w oddziałach - oj,
    zagalopowałem się - to jest akurat gratis..
    Zlikwidowac w diabły, wybrać jako podstawowe bezpieczne, tanie konto z darmowymi
    przelewami i tam kierować wpływy.
    Do dyspozycji choćby mBank, VWbank, ostatnio Multibank i pewnie parę innych.

    Potem jak masz czas i ochotę można kombinować.
    Jak masz w pobliżu PKO BP i ich bankomat to można założyć konto w Inteligo za
    symboliczną złotówkę.
    Nie słyszałem aby sam fakt posiadania zwykłego rachunku w jakimś banku miał
    wpływ na zaproponowane warunki KH.

    TomekD