  • Data: 2003-08-24 20:34:00
    Temat: Re: Jakie konto polecacie ??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kuba wrote:
    > MultiBank place 3zl prowadzenie konta, 2zl VE plaska. Czeste przerwy
    > techniczne i nie mozna wtedy z kart kozystac ( w nocy pare razy sie
    > zdarzylo ) Wyciagi platne i potwierdzenia przelewow platne. Visa

    No popatrz. Ja korzystam caly czas - bo to moj glowny bank i jakos cholera
    nie mialem szczescia, zeby mi nie autoryzowal. a zakupy robie o roznych
    poznych porach - Tesco 24h czynny...
    BTW To kiedy ta ostatnia byla przerwa? ;)

    > Classic moze i wypukla, ale co mi to da jak debetowa. Debet do 300zl
    > mnie nie ratuje w wiekszej potrzebie. Oba sa siebie warci.

    To sobie bierzesz kredyt w koncie - popatrz na oprocenrtowanie, to sie milo
    zdziwisz
    Wycoagi jak ktos napisal - bezplatne ;)

    Wiem, ze to na zasadzie uderz w stol, no ale nie moglem sie powstrzymac :D

    Uwazam, ze zwykle konto w Citi jest dupne - a jak chce ich karte kredytowa
    (bo jest niezla i rozpoznawalna na calym swiecie) to nie musze konta u nich
    miec...
    No i zgodnie z zasada - nie wkladania jajek do jednego koszyka - warto miec
    wiecej kart/kont