  • Data: 2010-06-16 11:38:05
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Cze, 11:17, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo o numerze 435378fe-
    > c...@j...googlegroups.
    com
    >  z dnia: wtorek 15 czerwca 2010 15:25
    >  sygnowane: Jarek Andrzejewski

    > A o tym generatorze spamu piszesz. Żadna radość jak dla mnie. Spamy mi tam
    > przysyłają, a jak piszę, że nie chcę, to nie odpowiadają.

    Spamu w LB jest na pewno mniej niż w mBanku. Nie wiem, o co ich
    wypytywałeś, ale na wszystkie moje pytania, reklamacje i uwagi
    (pewnie przez parę lat z 10 ich było) otrzymywałem rzeczowe odpowiedzi
    (choć nie zawsze zgodne z moim stanowiskiem :-).

    > No u mnie nie pomaga, bo oddziały są otwarte w godzinach pracy. Więc wadliwy
    > (i owszem) wpłatomat i tak jest lepszy niż oddział w dziwnych godzinach i
    > bez miejsc parkingowych.

    zgadzam się z tym; jak już wspomniałem - używam w tym celu EB.

    > Eurobank też ma jakieś dziwne tokeny i chyba nie ma kont dla DG?

    W EB można mieć taki sam token, jak w LB lub token w telefonie (ja mam
    teraz ten drugi). A kont do DG chyba rzeczywiście nie mają.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski