  • Data: 2009-05-24 11:21:59
    Temat: Re: Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?
    Od: Robert <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL pisze:
    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >
    > Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz
    > w listopadzie.
    > ************
    >
    > Cytuję poniżej fragment najnowszej prognozy S.Dębowskiego. Cała prognoza dla
    > S&P500 oraz GPW w Warszawie znajduje się na stronie www.globtrex.com
    > Zamiast zgadywanek amatorów lepiej poznać prognozę profesjonalisty.
    >
    > "W mojej ocenie rynek znajduje się blisko punktu zwrotnego o średnioterminowym
    > znaczeniu. Do jesieni ceny akcji mogą spadać. Nie jest przesądzone, że indeks
> [...]

    Bardzo mocno kolego naganiasz na Dębowskiego. Pamiętaj jednak, że każdy
    się myli, a nazywanie innych niż Dębowski "amatorami" jest przegięciem.

    Świetnie można było wtopić słuchając Dębowskiego, który zapierał się, że
    po wyjściu z klina na S&P 500 nastąpi wyczekiwana korekta.

    Dębowski jest eliotowcem. Oznaczenia fal zmieniają się u niego, jak u
    mojej żony humor.

    Reasumując post, może okazać się, że któryś z "amatorów" trafi, a
    Dębowski się pomyli.

    RM.