  • Data: 2007-05-28 16:08:17
    Temat: Re: Jakie zarobki w bankowości?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to zalezy jaki bank, jak bardzo jest to kierownicze stanowisko, jakie
    masz doswiadczenie i kwalifikacje oraz jak bardzo bankowi na tobie zalezy

    generalnie mozesz sie spodziewac ok. 2 tys. euro na poczatek + komorka
    oraz auto sluzbowe i pakiet socjalny, umowa to kontrakt managerski czyli
    wiekszosc zapisow jest do negocjacji

    powyzsze dane sa oczywiscie bardzo szacunkowe i pamietaj, ze jak
    pojdziesz na rozmowe to sam bedziesz musial okreslic swoje wymagania
    finansowe

    --
    pozdr.
    RobertS