  • Data: 2006-03-03 23:33:35
    Temat: Re: Jakieś doświadczenia z ubezpieczeniem Elvia do Eurokonta?
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Populares <n...@g...pl> napisał(a):

    > Witam, czy ktoś miał doświadczenia dotyczące korzystania z ubezpieczenia
    > od kosztów leczenia za granicą, które jest w "Pakiecie pomocnym" do
    > Eurokonta Akademickiego, Plus itd? Jak to wygląda naprawdę, gdy okaże
    > się, że będąc dalego za granicą jest się zmuszonym skorzystać z ich
    > pomocy?

    Korzystałem dwukrotnie z ubezpieczenia. Dotyczyło to opóźnienia w
    dostarczeniu bagażu.
    Zatelefonowałem pod podany numer. Zapytano mnie o dane osobowe, numer karty
    Maestro. Następnego dnia pracownik Elvii oddzwonił i dalej informował o
    procedurach. Koszt rozmowy telefonicznej do Elvii oraz rozmowy przychodzącej
    z Elvii (roaming) ponoszony jest przez tą firmę. Wystarczy, że do dokumentów
    dołączysz billing i zaznaczysz rozmowy.
    Odszkodowanie za szkodę otrzymałem przelewem w ciągu 7 dni od doręczenia
    dokumentacji. Działają niezwykle szybko. Np. w Warcie ta sama szkoda
    likwidowana jest nawet do miesiąca.