  • Data: 2009-11-03 10:03:51
    Temat: Re: Jakże piękne formacje
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    W takim razie jaką stratę zakladasz po wejściu na rynek?
    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 2 Lis, 23:43, "Mieciu.AP Szuszczkiewicz"
    <m...@w...pl> wrote:
    > Witam!
    > Kwestia waloru a nie interwalu czyli jakim lewarem się poslugujesz.
    > Wejdz na foreks gdzie w ciągu dwóch minut pojedziesz od 50 do 200 pipsów.
    > Zobaczysz co to jest szum rynku.
    > Pozdrawiam
    > Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:e42038b2-6a8b-4590-8e80-a4b23e50425f@
    j4g2000yqe.googlegroups.com...

    > Jeżeli formacja dała zarobić to gratuluje.
    >
    > Ale szukanie XABCD na wykresie 1min lub tickowym to odważne granie.
    > Figura o wysokości kilkunastu punktów? Przecież to zwykły szum rynku.

    Powtórzę. Jeżeli formacja dała zarobić to gratuluje. Szczerze.

    Dla mnie 10 (...naście) pktów to szum.
    Dla Ciebie to okazja do transakcji, pewnej (?) i mocno zlewarowanej.

    Całkowicie inny punkt widzenia.
    Ale obydwaj mamy rację, po prostu mamy inne techniki i timing grania.

    Mnie bardziej interesuje gdzie będzie FW20 na koniec dnia. Czy to
    będzie 21xx (co by mnie ucieszyło :) czy powrót do 23xx.