  • Data: 2010-07-02 21:02:31
    Temat: Re: Jaroslaw K. wielki wygrany smolenskiej katastrofy
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Charlie delta pisze:

    > czy wiesz że kiedyś trzeba będzie stanąć na boskim sądzie ?

    nie wierze w boga ale to nie przeszkadza w byciu na codzien dobrym
    czlowiekiem... wiec nie boje sie sadu bozego. jezeli Ty wierzysz (a
    wnioskuje ze tak) to zastanow sie jak bardzo powtarzanie tych bredni
    wplynie na Twoja obecnosc w niebie... zastanow sie nad 2. przykazaniem.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. potraktuj to jako moj apel do Cibie o zaprzestanie zasyfiania grupy
    dyskusyjnej. wiem ze masz cos wiecej ciekawego do powiedzenia nt jakim
    zajmuje sie ta grupa.