  • Data: 2009-09-18 19:45:26
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:h8tng2$pmh$2@inews.gazeta.pl...
    ,> Bo albo za wolno się uczy, albo zbyt wcześnie umiera, albo za późno się
    rodzi. ;)
    > Ja wolę swoje kodowanie, bo jest ekonomiczniejsze. :)
    Mamuty usenetu zaraz mnie zjedzą.
    Na jednym kompie ustawienia zrobiłem tak jak mi w linkowali na tym mam
    domyślne(na takich pisze od kilku lat i nikomu to nie przeszkadzało) i
    postanowilem nie zmieniać. W końcu klopoty z czytaniem moich postów ma tylko
    kilku userów. I tak sobie myślę- może lepiej aby niektorzy przesiedli sie na
    bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiegoś kodowania(do dzisiaj
    nie wiem co to jest) nikomu by nie przeszkadzał.

    Kris