  • Data: 2009-09-18 21:39:22
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > Na jednym kompie ustawienia zrobiłem tak jak mi w linkowali na tym mam
    > domyślne(na takich pisze od kilku lat i nikomu to nie przeszkadzało) i
    > postanowilem nie zmieniać. W końcu klopoty z czytaniem moich postów ma
    > tylko kilku userów.

    Nie.
    Kłopoty ma więcej, tylko kilku zwróciło ci uwagę. Reszta ma to po prostu
    gdzieś.

    I tak sobie myślę- może lepiej aby niektorzy
    > przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiegoś
    > kodowania(do dzisiaj nie wiem co to jest) nikomu by nie przeszkadzał.

    I właśnie dlatego, że nie bardzo wiesz co to jest, piszesz totalne
    bzdury. Nie ma bardziej ani mniej uniwersalnych czytników. A wróżki,
    które byż zgadły w jakim kodowaniu poszedł twój tekst do czytników
    jeszcze nie wbudowują.