  • Data: 2009-08-14 15:47:25
    Temat: Re: Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:h63qku$9me$1@news.interia.pl...
    > "wiatrak" news:h63qkr$let$1@node2.news.atman.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Tak się przyglądam temu co ten getin wyczynia i dochodzę do wniosków, że
    > chyba ktoś przeholował z prochami ;)

    Powoli ten bank schodzi na psy. Polityka wyzszych procentow, do ktorej
    przyzwyczail klientow, to jedno, ale nie podoba mi sie ta cala kombinatoryka
    z wersjami lokat, ktore zmieniaja sie w zawrotnym tempie.
    Dla przykladu 1-dniowa, wprowadzona do internetu, potem wycofana, tylko w
    placowkach, potem obnizka na 5% i nastepnie za 3-dni nowe zasady i nowa
    stawka 4,25%. Getin zaczyna stowac polityke, ze jak wzial kase, to juz moze
    robic co chce, zmienia nazwe czy forme lokaty, bo ma nadzieje, ze ci co dali
    mu depozyty sa ociezali i sie nie wyniosa. Wydaje mi sie, ze sie przejada
    ostro, jak beda prowadzic taka polityke z depozytami. Sa malym bankiem, bez
    zaplecza kapitalowego na zachodzie a chca rownac do PKO czy innych molochow?
    Lokaty walutowe tez w dol, ale jak zejda dalej z oproc. to Alior coraz
    lepszy, bo oprocz % to liczy sie mozliwosc zakladania i odnawiania takich
    lokat przez net. Getin w materii lokat walutowych nie zrobil zadnego postepu
    i dalej nie mozna obslugiwac ich przez GB24. Stawki dla USD i EUR jeszcze
    moga byc, ale np dla GBP to spadl nawet ponizej PKO BP SA.
    Mysla, ze kryzys juz sie skonczyl to sa w bledzie, podejrzewam, ze za kilka
    miesiecy ~2010 bedzie drugie dno kryzysu i znow rozpocznie sie paniczne
    poszukiwanie depozytow. Pozyjemy, zobaczymy.