  • 1. Data: 2009-08-14 07:04:31
    Temat: Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    Witam!

    Zgodnie z info http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html jest:

    * Lokata Codzienna (1-dniowa) o nominalnym oprocentowaniu 4,86% dla
    posiadaczy pakietu e-GETIN i 4,25% dla pozostalych Klientów.

    Mam e-GETIN i obnizyli mi oraz znajomym oprocentowanie do 4.25%.
    Tez tak macie?
    Chyba znowu cos namieszali ...
    Ktos sie orientuje o co tu chodzi?

    Pozdr

    L.W.

  • 2. Data: 2009-08-14 08:09:59
    Temat: Re: Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Lukasz W." <w...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > posiadaczy pakietu e-GETIN i 4,25% dla pozostalych Klientów.
    >

    > Mam e-GETIN i obnizyli mi oraz znajomym oprocentowanie do 4.25%.

    Tez tak mam, wiec nastepuje zerowanie konta ;]

  • 3. Data: 2009-08-14 08:48:04
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Tez tak mam, wiec nastepuje zerowanie konta ;]

    o jakim zerowaniu konta piszesz??

    L.W.

  • 4. Data: 2009-08-14 09:02:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h632eh$kqr$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Chyba znowu cos namieszali ...
    > Ktos sie orientuje o co tu chodzi?

    O co chodzi? Jak niewiadomo o co itp. :) Znajac getin to pewnie znowu ich
    informatyk dal ciala i wyszly z tego takie a nie inne jaja. Po cichu licze,
    ze to wyprostuja z racji tego, ze zgodnie z informacja zawarta m. in. na
    stronie logowanie jutro maja cos dlubac w systemie - oby dalo to jakis
    pozytywny efekt.

  • 5. Data: 2009-08-14 09:02:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h638v8$k88$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > o jakim zerowaniu konta piszesz??

    1. Zerwanie lokaty jednodniowej
    2. Przelanie wszystkich środków do innego banku :)

  • 6. Data: 2009-08-14 09:28:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 11:02:20 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > licze, ze to wyprostuja z racji tego, ze zgodnie z informacja zawarta m.
    > in. na stronie logowanie jutro maja cos dlubac w systemie - oby dalo to

    Co przerwa w getinie to coś po cichu liczysz, nie znudziło Ci się
    jeszcze ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-08-14 10:34:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h63aof$3cj$6@inews.gazeta.pl

    > Co przerwa w getinie to coś po cichu liczysz, nie znudziło Ci się
    > jeszcze ;)

    Jestem człowiekiem dużej wiary, ale Getin z każdą przerwą modernizacyjną
    moja wiarę osłabia. Pewnie za kilka miesięcy przestanę wierzyć i się z nimi
    po prostu pożegnam - bez żalu.

  • 8. Data: 2009-08-14 13:38:13
    Od: cp <cp@_pl._pl>

    On Fri, 14 Aug 2009 15:22:01 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    [...]
    >dzwonilem, taki ich kaprys
    >trzeba stare zlikwidowac a zalozyc nowe
    >w dodatku tylko i wylacznie w siedzibie, ale hu..., sku..., poj...
    >
    >przelalbym do eurobanku, ale to kaska rodziców
    >kazdy ma po 2k dostepne na miejscu - rezerwa
    >reszta lezy w OF, to co bylo na getinie ponad 2k poszlo do meritum

    Meritum z dzienna kapitalizacja - kasa na minimum 6 miesiecy, obecnie
    do lutego 2010.

    Ciekawe czy MF bedzie chcialo (inaczej - czy bedzie MF sie oplacalo)
    zmienic sposob zaokraglana odstetek - wszak pracuja nad poprawkami do
    Ordynacji Podatkowej.

    Jakze milo byloby, gdyby Meritum dal kapitalizacje dzienna na lokacie
    4 miesiecznej :-)

  • 9. Data: 2009-08-14 14:03:41
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Krótki przeglad cech

    a.. Lokata imienna
    b.. Zakladana wylacznie w placówkach
    c.. Zawierana na okres 1 dnia
    d.. Przedluzenie lokaty na okres nastepny nie wymaga dyspozycji i
    nastepuje automatycznie
    e.. Minimalna kwota lokaty wynosi 500 zl
    f.. Maksymalna kwota jednej lokaty wynosi 14 000 zl (od 14 VIII posiadacz
    pakietu e-GETIN moze zalozyc i posiadac dwie Lokaty Codzienne dla posiadaczy
    e-GETIN - lokaty zakladane wylacznie z rachunku ROR e-GETIN, a wszyscy
    Klienci moga zalozyc i posiadac jedna Lokate Codzienna w ofercie
    standardowej)
    Czyli co? Klient posiadajacy "e-getin" z dostepem do internetu, musi i tak
    biec do placówki, zeby zalozyc ta niby nadzwyczajna lokate? Banda kretynów.
    Chyba to tak dziala, bo w ,liscie rozwijanych lokat w e-getin przez gb24 nie
    ma lokaty jednodniowej. Nie chcialem absolutnie zakladac, ale chcialem
    zobaczyc jaki proponuja procent, przy nowow zakladanej, 4,86 czy 4,25

    wiatrak

  • 10. Data: 2009-08-14 14:19:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h63qkr$let$1@node2.news.atman.pl

    [ciach]

    Tak się przyglądam temu co ten getin wyczynia i dochodzę do wniosków, że
    chyba ktoś przeholował z prochami ;)