eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Jeśli podatku od lokaty nie pobierze bank, zapłaci go podatnik" › Re: "Jeśli podatku od lokaty nie pobierze bank, zapłaci go podatnik"
  • Data: 2009-11-05 11:10:48
    Temat: Re: "Jeśli podatku od lokaty nie pobierze bank, zapłaci go podatnik"
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl>
    news:424e.0000008d.4af29dce@newsgate.onet.pl

    > 1) szukający na Kowalskiego "jakiegoś haka" UKS przetrzepał sobie
    > osobiste wyciagi bankowe Kowalskiego znalazł 100 rachunków z dzienną
    > kapitalizacją, na każdej rośnie 2,49zł dziennie, zatem Kowalski
    > osiąga rocznie ponad 90.000zł nieopodatkowanego dochodu, co nie pozwala
    > mu na jakieś szaleństwa, ale daje co miesiac 7.500zł na skromne życie
    > 2) Kowalski pomimo kilku(nasto)milionowych obrotów jego przedsiębiorstwa
    > nie wykazuje dochodów, ale jest tak bezczelny że nadal żyje i oddycha,
    > więc organ pyta za co, a Kowalski sam odpowiada że ma 100 rach i żyje z %
> [...]

    Załóżmy, że jestem takim Kowalskim.
    Idę siedzieć za to, że nie zamierzam oddawać ani grosika bandyckiemu
    państwu, które już wystarczająco mnie okradło. Co dzieje się z moimi
    pieniędzy - zajmuje je US czy inne g...?
    Jak rozumiem po odsiadce na nowo mogę rozpocząć swój proceder "zarabiania"
    na antybelkowych lokatach, czy też znowu bezpardonowo pójdę siedzieć do
    ciupy jako finansowa recydywa? ;)