  • Data: 2023-06-17 13:25:35
    Temat: Re: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem nie leży w tym, co zrobić z nieważną umową, tylko czy to jest
    > sprawiedliwe, że została unieważniona. Oraz jaka dokładnie umowa.
    > --

    No właśnie.

    Przez wiele lat poplecznicy banksterki domagali się dotrzymywania umów

    A teraz nagle domagają się "sprawiedliwości"

    Sprawiedliwości w logicznym rozumieniu nigdy nie ma i nie będzie w
    dodatku w przepisach UE jest zapisane że klient może więcej niż
    przedsiębiorca. to jest JAWNE złamanie sprawiedliwości.

    Ci poplecznicy zamilkli gdy stan prawny został jasno przedstawiony przez
    SRUE.

    Najpierw straszyli odszkodowaniem za przetrzymywanie kredytu a jak to
    się nie udało to teraz wprowadzają do narracji inflację.

    To ja się pytam czy jak dziś wpłacę do banku 1000 zł a za miesiąc będę
    chciał wypłacić to dostanę więcej + inflacja?