    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Date: Mon, 19 Jun 2023 21:10:48 +0200
    <u6evnn$k7s$1$chmurka8@news.chmurka.net> <u6i70c$supd$1@dont-email.me>
    <m...@i...localdomain>
    <b...@g...com>
    <m...@i...localdomain>
    <2...@g...com>
    <m...@i...localdomain>
    <c...@g...com>
    <qqfovlzhi0fv$.1gv8wyd09rgi7.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>

    On Mon, 19 Jun 2023 11:19:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    jeśli to z tego powodu została z umowy wykreślona, co spowodowało "nieważność umowy
    ze względu na niemożliwość wykonania".

    > No to chyba tylko ty potrafisz sobie wyobrazić taką sytuację, że raz zapis jest
    nieuczciwy, a w innej firmie "w miarę uczciwy".

    Nie wiesz, jak sie regulaminy pisze w takich firmach?
    Zagląda sie do jednego, do drugiego, i kopiuje do własnego.

    A tymczasem firma C dostarcza np cement, D pizze, E kafelki,
    a F komputery ...

    J.