  • Data: 2023-06-20 10:24:43
    Temat: Re: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli wróżyłeś?
    Nie wróżyłem. Czytam gazety oglądam telewizję. Wiem w co grają unijne
    kurwy i na czym polega socjalizm.

    > Teraz wyda na procesy.
    Pańśtwo? Na procesy wdadzą klienci a ja dawno pisałem że poczekam na
    propozycję ugody.
    Poplecznicy banksterki twierdzili że się nie doczekam ;-)

    > Jaki system i dlaczego jest postawiony na głowie?
    System w którym państwo chroni przed upadkiem prywatną firmę nastawioną
    na zysk w imię wyimaginowanej wartości istnienia tej firmy jako
    pożytecznej dla społeczeństwa.

    Życie pokazało że ta firma nie zasługuje na taką ochronę i nie spełnia
    szczególnej roli.

    Życie pokazało że ochrona obywatela jest ułudą a środki zmarnowane.

    I znowu mam rację ;-)