eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJest mozliwe wybranie z bankomatu nie znajac tajnego kodu? › Re: Jest mozliwe wybranie z bankomatu nie znajac tajnego kodu?
  • Data: 2004-01-22 11:59:31
    Temat: Re: Jest mozliwe wybranie z bankomatu nie znajac tajnego kodu?
    Od: "Artur" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mocno dziwne jak dla mnie, nie slyszalem o podobnym przypadku jeszcze

    Mnie to tak samo dziwi ja Ciebie .Na policji w Polsce powiedzieli ze
    potrafia wsztyko zrobic gdy zlodzieje maja karte w rece..
    Dokladnie bylo tak znajoma wsiadla w Niemczech do autobusu.Rano byla w
    Polsce.Wysiadla z autobusu i czekala na wydanie bagazy.W tym momencie
    skradziono portmonetke z karta.Nagle kierowca zapytal sie czy ma
    portmonetke .Cos widzial dran ale nic nie powiedzial.
    Sprawdzila i juz nie bylo portmonetki.
    Potem byly telefony ,blokowanie ale nic nie pomoglo.Zlodzieje napewno
    dostali numeru od znajomej.
    Jest to dla na tak samo nie do wytlumaczenia.Wyjazd byl nagly nikt nie
    wiedzial i nikt inny nie znal tajnego numeru karty.
    Pzdr