  • 1. Data: 2004-01-22 23:55:00
    Temat: Re: Jest mozliwe wybranie z bankomatu nie znajac tajnego kodu?
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    22 Jan 04 13:05, Artur pisal do All:

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A> Niemiecka Sparkasa a karta SparkassenCard (dawniej S-Card) .Nie
    A> nazywa sie to nawet karta kredytowa tylko zwykla do wybierania
    A> pieniedzy.

    To czy sama ustanawiała PIN do karty jest nieporównywalnie ważniejsze od tego
    jaki podmiot był wystawcą karty.
    Zwróć uwagę, że ukradziono jej portfel/portmonetkę, - byc może byly tam inne
    dokumenty pozwalajace _wywnioskować_ PIN - (ludzie często ustawiają PIN na
    łatwo zapamiętywalną liczbe - n.p. pierwsze cztery cyfry daty urodzenia, rok
    urodzenia, itp....)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2004-01-24 18:09:38
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Słyszałem, że PIN ustala się za pomocą algorytmu na podstawie numeru karty.
    Dlatego np; mBank umożliwia samodzielne ustalenie PINu do kart wydanych po
    01.10.

  • 3. Data: 2004-01-24 18:14:02
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Słyszałem, że PIN ustala się za pomocą algorytmu na podstawie numeru
    karty.
    > Dlatego np; mBank umożliwia samodzielne ustalenie PINu do kart wydanych po
    > 01.10.

    I co mam zrobić jak nie znam tego "algorytmu". ?
    Jak mam samodzielnie ustalić ?

    Źle ustalę i co wtedy ? ;-)))

    BAH