eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!Re: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty
    bez uprzedzenia !!!
    Date: Sat, 23 Oct 2004 13:38:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <cldfqr$l3h$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <clbi98$s77$1@news.onet.pl>
    <clbis9$on7$1@atlantis.news.tpi.pl> <clbmt6$ilb$1@inews.gazeta.pl>
    <clbncd$9mt$1@nemesis.news.tpi.pl> <clboi1$oo9$1@inews.gazeta.pl>
    <clbp1o$qgk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.8.50
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1098531484 21617 81.219.8.50 (23 Oct 2004 11:38:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Oct 2004 11:38:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-User: bbastek13
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:321616
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Paweł" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:clbp1o$qgk$1@inews.gazeta.pl...
    > > wlasnie dlatego chcą sie zabezpieczyc, zeby im nic po zamknieciu karty
    nie
    > > wpadlo, bo wtedy klient moze sie wypiąć i strata dla banku
    >
    > no nie do końca tak jest - jak piszesz
    >
    > tym bardziej że są transakcje które przez miesiąc mogą nie zostać
    rozliczone
    > i zgodnie z tym co piszesz to byłby banalnie prosty sposób "by obrobić
    bank"

    nie chodzi mi o kase, bo banku w ten sposób nie obrobisz - kase i tak
    pociągną z klienta (bo transakcja była zawarta przed zamknięciem rachunku) a
    jeśli przyjdzie po naprawdę długim czasie to z akłajera - bank sobie nie da
    w ten sposób robić kosztów. Chodzi mi o straty w sensie reklamacji klientów
    (pytania typu "a dlaczego skoro zamknąłem kartę to jeszcze dostaję jakieś
    wyciągi ?", "transakcja rozliczyła się po złożeniu przeze mnie wymówienia"
    itp. ) - czas pracowników na udzielanie odpowiedzi, koszty korespondencji,
    telefonów z wyjaśnieniami itp.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1