  • Data: 2002-06-12 15:26:39
    Temat: Re: Jeszcze jedna refleksja na temat Citi
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widze, ze Citi ma prawdziego zwolennika. Zreszta sie ciesze, ze komus ich
    oferta pasuje bo to znaczy, ze jest gdzies sens ich istnienia (mam nadzieje,
    ze nie jest Pan pracownikiem banku:) A co darmowych wyplat to sporo bankow
    umozliwia darmowe pobieranie pieniedzy z bankomatu euronetu. A poza tym
    jeszcze jedna sprawa banki sa bardzo ladnie "przeszklone", tak ze z ulicy
    widac wszytsko jak na dloni (jeszce daleka droga do tego, ze szyby beda
    przyciemnione) i mozna spokojnie brac pieniadze i czekac czy nas okradna czy
    nie. Poza tym obok bankomatow wisza telefony, wprost rewelacja :) ja kiedys
    z takiego korzystalem i musialem poddac wszytskie dane i nagle zrobila sie
    kolejka do bankomatu a ja bylem na koncowce - imie paniesnkie matki, itp.
    wszyscy do okola slyszeli, glupota straszna, az sie zastanwialem czy odrazu
    nie zamknac rachunku.
    A w poscie, chodzilo swojstego rodzaju eksapnsje na rynku i zwiazane z tym
    zagrozenia a nie ile kosztuje wyjecie kasy z bankomatu, tylko jakie kolejki
    sie utworza, polecam np. bankomaty WBK w Poznaniu lub Pekao w Szczecinie
    przy Radisonie - srednio po 15 jest tam w kolejce jakies 5-9 osob.
    Sebastian
    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości