  • Data: 2011-01-04 01:00:55
    Temat: Re: Juz dawno nie bylo nic o Lukasie
    Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-03 11:38, xbartx pisze:

    > Przeglądnij ofertę tych banków:
    > Alior (ale żeby mieć darmową kartę debetową to musisz skorzystać z
    > pewnego hacka - poszukaj w archiwum grupy)

    Czytałam.

    > DBnet - musisz zrobić min. jedną wypłatę z bankomatu miesięcznie aby
    > karta była darmowa

    Z DBnetu korzystam od marca, miałam chyba we wrześniu telefon, czy będą
    jakieś wpływy na konto, bo się raz nie wyrobiłam z terminami wpłaty i
    wypłaty. I opłata poszła.

    > OpenFinance / Getinonline - wszystko darmowe

    Jak z obsługą? Zależy mi też na bezawaryjności, a z tego co czytam,
    chyba z tym nie najlepiej.

    Dzięki. Pooglądam.

    --
    Pozdrawiam - Aicha