eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJuż nie mam siły do BPH :(Re: Już nie mam siły do BPH :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bartek" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Już nie mam siły do BPH :(
    Date: Fri, 11 Feb 2005 11:57:10 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <cui363$gp8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cui192$9h8$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Bartek" <a...@s...pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.16.127.140
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1108119555 17192 83.16.127.140 (11 Feb 2005 10:59:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Feb 2005 10:59:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336756
    [ ukryj nagłówki ]

    > Logowanie trwa ok 10 min na infolini palą głupa że u nich wszystko OK, a
    > nawet ze stanowiska w banku logowanie idzie jak krew z nosa (pani w banku
    > mówi że jeszcze tak długo się nikt nie logował i że pierwszy raz tak się
    > dzieje :) ).
    > Generalnie wszystkie usterki leżą po stronie klienta i może bym w to
    > uwierzył gdyby nie konto winnym banku gdzie wszystko jest ok.
    >
    > Czy u Was też są takie jaja z obsługą przez neta??

    nie, u mnie działa wszystko normalnie, szybko i bez problemu :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1