    From: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Juz nie wiem jak mam to załatwiać (PeKaO SA)
    Date: Wed, 24 Nov 2004 20:08:56 +0100

    > - albo miałeś zero na koncie - wtedy powinien powstać debet i bank by do
    ciebie
    > cos wysyłał w tejsprawie
    > - albo miałeś parę groszy na koncie - wtedy dyspozycja zamkniecia powinna
    > wskazać konto docelowe na przesłanie resztek po likwidacji. Wtedy widac ze
    konto
    > zlikwidowali i ze sprawa jest zamknieta.

    Przed zamknięciem wysłałem pewna sumę celem uregulowania zaległości. Mój
    błąd, że nie sprawdzilem, czy ewentualne kilk agroszy nadwyżki trafiło na
    konto, które im wskazałem. Drugi mój błąd byl taki, że gdy składałem
    dyspozycję zamknięcia konta, nie wziąłem potwierdzenia. Dzwoniłem do banku,
    za każdym razem słyszę tylko "natychmiast załatwimy" i nic :(