  • Data: 2009-07-08 17:37:06
    Temat: Re: Już nigdy GETINU. Żeby ich.......
    Od: BI <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lip, 11:30, "azot" <a...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w
    wiadomościnews:h31nes$kao$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    >  A tu jest tak. Z góry musisz zastrzec,żeby sie
    > nie odnawiała, bo nie wiesz na jakich warunkach. Jak ci przeleja na
    > techniczne konto, to musisz iść do banku , zeby tymi pieniędzmi
    > zadysponować. Przecież nie będą leżeć bez końca .
    >
    > azot

    Zakładałem kilka razy (zawsze nieodnawialne) lokaty w Getin i
    wystarczyło, że w tytule przelewu kierowanego na otwarty tam rachunek
    techniczny do zakładania lokat wpisywałem: "po okresie lokaty zwrot na
    konto nr ...." .
    Środki wraz odsetkami wracały automatycznie następnego dnia po
    zakończeniu lokaty na wskazanym przeze mnie rachunek bez wizyty w
    banku.