  • Data: 2006-08-14 13:43:09
    Temat: Re: KARTA kredytowa vs płatniacza - Ciekaw....
    Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
    news:ebpuc2$80n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dostaniesz zaraz 20 postów że to nieprawda i KK jest za darmo ale nie
    > zwracaj na to uwagi bo to półprawda.
    >
    > No i KK jest oczywiście bardziej funkcjonalna.
    > np. można nią płacić w transakcjach internetowych - z tym że to duże
    > uproszczenie.
    > Jak masz dużo kasy to używanie KK będzie zapewne wygodne a drakońskie
    > prowizje za przekroczenie GP albo inny poślizg nie zrobią na Tobie
    > wrażenia.
    > Jeżeli jednak liczysz każdy grosz to zanim wyrobisz sobie KK przeczytaj 4
    > razy regulamin i TOiP żebyś później nie płakał tu na grupie.

    Zgodzę się, że nie ma nic za darmo, ale np. w moim przypadku KK pozwala na
    duże oszczędności i ułatwia przepływy środków. Z której strony bym nie
    liczyła to linia kredytowa w koncie kompletnie mi się nie opłaca przy takim
    sposobie korzystania z KK jaki przyjęłam. Z KK korzystam przede wszystkim ze
    względu na wygodę i niechęć do gotówki.

    Regulaminy i TOiP powinny zawsze stanowić podstawową lekturę, ale jak widzę
    to tylko chyba coś ok. promila klientów poświęca czas na taką lekturę.

    Pozdrawiam, Ela