    From: "Maciej P.K." <m...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [KARTY] AUTORYZACJA - kto decyduje?
    Date: Mon, 29 Mar 2004 22:24:36 +0200

    Karol Zwiruk wrote:

    > temat nieco skomplikowany, postaram sie wyjaśnić............

    Sprawa bardziej skomplikowana niż myslałem.
    Piszesz o autoryzacji pinem/podpisem - cool, fajnie, choć zapomniałem o
    to zapytać :]
    Ale chyba nadal nie wiem, kto decyduje: autoryzacja on- czy off-line.

    Kolejna sprawa (prawie cytat :]):
    w przypadku kart chipowych PIN (w przeciwieństwie do systemów kart
    magnetycznych), nie jest weryfikowany przez bank poprzez transmisję
    telefoniczną, a kontrola jego poprawności dokonywana jest na poziomie
    samej karty. Znaczy, ze PIN jest zapisany na chipie tak?

    Maciej.