    From: "VA" <v...@e...net.NOSPAM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KArta kredytowa w CitiBank
    Date: Tue, 12 Aug 2003 14:42:01 GMT

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    news:bhas8e$13lv$1@foka1.acn.pl...

    > No to w sam raz, żeby spokojnie spakować zakupy :))

    > Czy ten kolega dostał slipy z odmową?
    > Jeśli nie, to jest wielce prawdopodobne że to sprzedawca ściemnił i
    > nawet nie próbował. Albo nie honorował karty tego systemu w ogóle.

    Tak, bylo cale zamieszanie, bo w Walmart od razu zawolali managera i ten
    zabral karte (oni maja taka procedure, bo tam mu sie wyswietlilo, ze nalezy
    skontaktowac sie z bankiem, wiec on nie wiedzial czy kradziona czy co)
    zbieglo sie ze trzech i ogladali co to za karta i chcial dzwonic aby
    sprawdzic co tez jest, ze nie ma autoryzacji. I dopiero po tlumaczeniu, ze
    to karta z Polski i dzwonienie nie ma sensu i tak dalej oddal karte i
    zaplacilismy moja. Potem na drugi dzien byly cyrki w sklepie z obuwiem, bo
    on tu do placenia i znowu to samo, komunikat, ze brak autoryzacji i jakis
    numer na 1-800 (pewnie do Visa International). Trzeci raz bral benzyne na
    Mobil i tu sie placi przeciagajac karte przy pompie, czekal 10 minut na
    autoryzacje, w koncu nic. Ale karta nie byla zrabana, bo w innych sklepach
    dzialala, ale narzekal, ze czasami 5 minut trwala weryfikacja, wiec cos z
    tym jednak nie tak bo raz dziala, raz nie. Kiedys moja matka przyjechala i
    miala jakas karte z slaskiego banku i nie udalo sie nia zaplacic i tylko
    wstydu sie najadla. Ale np. karty PKO BP i SA chodza super, tak samo szybko
    jak miejscowe, wiec to pewnie wina banku w Polsce, ze jeden ma tak, inny
    tak, ale jakiegos MBanku czy Multibanku to bym nie bral, no chyba, ze jako
    dodatkowa.