  • Data: 2003-02-26 12:01:45
    Temat: Re: KB 24 I KONTO W KB
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    26 Feb 2003 11:47:09 +0100 t...@p...onet.pl wrote:

    > 1. Mi?dzy innymi PKOBP rozwa?a wprowadzenie systemu profile.

    Zapomnij. Profile jest owszem _dobrym_ systemem, ale jego skalowalnosc
    jest _zbyt_ ograniczona. Przy wolumenie transakcji jaki obsluguje BP
    to sie zapcha w 3 minuty.

    > 2. Tak jak ju? pisa? kolega "amra" czasami KB24 dzia?a wolno. Warto kednak
    > zauwa?yc, ze ostatnio ich KB24 zosta? wyró?niony przez gazet? bankow? lub cos
    > podobnego

    No wlasnie. Czasami KB24 dziala wolno. Ilu KB ma klientow??
    A co do tych wyroznien, to ostatnio byly 3 czy 4 takie konkursy. W
    jednym wygral KB, w innym BZWBK, w kolejnym PBKBPH, a w jeszcze innym
    mBank...

    Szymon