  • Data: 2003-02-27 15:45:09
    Temat: Re: KB 24 I KONTO W KB
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    27 Feb 2003 15:52:35 +0100 t...@p...onet.pl wrote:

    > A co s?dzisz o tym:
    > http://www.sanchez.pl/downloads/Profile_Performance_
    White_Paper_Polish.pdf
    > Czy?by a? tak k?amali.

    Sadze, ze przy odpowiednio spreparowanych warunkach przeprowadzania
    takiego testu jest tam sama prawda. Absolutnie nie ma powodow, zeby
    oskarzac kogos o pisanie nieprawdy.

    Uwazam rowniez, ze zycie to nie je bajka, a marketingowe bla bla nie
    mowi _calej_ prawdy. Innymi slowy, gdyby zbudowali bank o rozmiarach
    odpowiadajacych temu w kwicie, to wcale by tak nie hulalo. Kropka.

    > Co prawda nie znalaz?em wersji angielskiej tego tekstu.

    Jest gdzies tam, na sanchez.com. Jest tez pare inncyh benchmarkowych
    tekstow, opisujacych nieco dokladniej (nie mam czasu ich
    przestudiowac, zerknalem tylko).

    > Reasumuj?c, ja jednak bardziej sk?aniam si? do stwierdzenia, ?e k?opoty BPH PB
    > oraz KB bior? si? raczej z "dzia?alno?ci" polskich programistów ni? ze s?abo?ci
    > systemu Profile.

    To nie jest tak, ze wszystko sie bierze od programistow. Czasami
    dochodza beznadziejne wymagania biznesowe, ktore nadmiernie (a
    niepotrzebnie) obciazaja system - i jezeli nikt z ekipy technicznej
    nie 'ubije' tego przed wdrozeniem to jest kicha.

    > Znam troche ludzi z firmy, która wdra?a ten system na terenie
    > Polski (nie chc? mówi? jaka to firma bo pewno dobrze wiesz). Delikatnie mówi?c
    > nie jest to kwiat polskich programistów. Tensor1.

    Kwiat jest osobna sprawa. Oczywiste jest, ze zeby dobrze cos
    technicznie wykonac sporo wiedzy teoretycznej i praktycznej trzeba
    posiasc. Czasami tego brakuje - co wiecej, smiem twierdzic, ze dobry
    poziom prezentuja dopiero _fanatycy_ wiedzy (i praktyki)
    programistycznej. Ale to nie ten watek...

    Szymon