  • Data: 2008-05-08 10:14:59
    Temat: Re: KB 6.1% -- zonk bezinternetowy :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" fvuika$t89$...@n...news.neostrada.pl

    > Nie wpadłem na to że może być powszechnie w KF (jednak EL
    > nie pasuje mi do definicji trolla).

    Zmyliło Cię zapewne to, że wielu odpowiada na moje posty. ;)

    Expierd, Michał Kawecki (niegdyś M$ MVP od dysków i partycji dyskowych)
    pisząc ewidentne :) bzdury (bezmyślnie czerpane przez tegoż Expierda
    z Wikipedii) o powszechnie używanym terminie MTBF nazwał mnie trollem. :)
    Była to jego kolejna :) wpadka fatalna :) i zarazem wpadka krytyczna. :)
    Teraz Kawecki jest M$ MVP ogólnym. ;)

    Expierdem Kaweckim złożyłem hołd :) wyśmiewanemu profesjonalizmowi mego
    znajomego, Wacława Iszkowskiego (prezesa poważnej instytucji) który
    swego czasu (gdy jeszcze byłem bogaty) nazwał mnie swoim przyjacielem,
    a który ze stoickim spokojem (niby spokój jest cnotą) przyglądał się
    temu, co latami wyrabiali ze mną rzymskokatoliccy duchowni (wespół
    z niektórymi białostockimi urzędnikami i niektórymi białostockimi
    naukowcami) żądni pieniędzy i władzy. :)

    Duchownym złożyłem ;) hołd w płomieniach. :)

    --