  • Data: 2012-05-12 00:35:12
    Temat: Re: KB karta kredytowa- szlag mnie trafia
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości
    news:joh3uc$jq6$1@inews.gazeta.pl...

    > Działanie banku nie jest etyczne, ale zasady jego funkcjonowania znałeś
    > zlecając przelew po godzinie 19. Bank ze względu na regulamin nie mógł
    > uznać Twojej reklamacji za zasadną, mógł za to tak uznać ze względu na
    > relacje z klientem... no ale widać na relacjach (i kliencie w ogóle) mu
    > nie nie zależy...

    Etyka nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli bank ściągnął pieniądze z konta
    klienta z datą x, to i z taką datą spłacił on zobowiązanie. Sąd nie będą
    interesowały regulaminy, do której bank ma działający system, tylko KC i
    Prawo Bankowe. Co innego jakby data zlecenia przelewu była z dnia
    następnego. Wtedy OK. Bank w tym dniu dokonał operacji i finito. Ale jak
    pieniądze klienta z ROR znikają w dniu X, a karta spłacana jest z datą X+1,
    to jest to cwaniactwo banku i sąd zapewne przychyli się do argumentacji
    klienta. Bo teraz to wychodzi,
    że bank działa połowicznie, zdjąć pieniądze z salda klienta to i owszem, ale
    spłatę to zaksięgować dzień później. Normalny Matrix.