eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKB karta kredytowa- szlag mnie trafiaRe: KB karta kredytowa- szlag mnie trafia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB karta kredytowa- szlag mnie trafia
    Date: Sat, 12 May 2012 07:57:25 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <joku46$ens$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4fabe59e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <2i708fp4m75o.q9bgb7kxg1m3$.dlg@40tude.net>
    <4fac11e3$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <joh3uc$jq6$1@inews.gazeta.pl> <jok46v$9ac$1@inews.gazeta.pl>
    <joksdb$bjq$1@inews.gazeta.pl> <jokt2m$crg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.micha.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1336802246 15100 62.121.65.221 (12 May 2012 05:57:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 May 2012 05:57:26 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    In-Reply-To: <jokt2m$crg$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.24) Gecko/20100411
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:571570
    [ ukryj nagłówki ]

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >> Bank ma 2 dni robocze na wykonanie przelewu.
    >
    > Ale tu jest przelew wewnętrzny.

    Jak pisałem - to niczego nie zmienia. Formalnie bank ma na to 2 dni. :-(

    >> To było primo. A secundo: W opisywanym przypadku środki wcale nie
    >> zniknęły z rachunku nadawcy w dniu, w którym wprowadził on dyspozycję
    >> po 19:00. KB działa tak, że jedynie wprowadza blokadę odpowiedniej kwoty,
    >
    > Chyba wątkotwórca pisze inaczej.

    Więc nie wie co pisze. Akurat system KB znam dobrze, bo na co dzień
    używam. Przy każdym rachunku są 2 liczby - saldo i środki dostępne.
    Wątkotwórca zapewne ich nie rozróżnia.

    > IMO KB ma przed sobą podjęcie trudnej ;) decyzji:
    >
    > -- zwrot kary i odsetek (oraz przeproszenie klienta)
    > skutkujący dobrym nastrojem klienta
    > -- brak tegoż zwrotu, skutkujący złym nastrojem klienta
    >
    > Ja jednak preferuję spokojną koegzystencję i raczej ;) nie lubię
    > wyrywania pieniędzy, dybania na cudze potknięcia, zasłaniania się
    > parawanem, któremu na imię Regulamin...

    Nie wiem jak to jest w przypadku KK, ale w przypadku jakiejś prowizji
    pobranej z roru, wystarczy pójść do dowolnej kasjerki i poprosić o jej
    cofnięcie. Zrobią to od ręki. Mają takie uprawnienie. (Co mnie swego
    czasu mocno zdziwiło, a potem kilka razy skorzystałem...)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1