  • Data: 2013-06-14 19:07:11
    Temat: Re: KGP -- ile kosztuje Elixir express
    Od: pws <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 18:15:39 UTC+2 użytkownik mx napisał:
    > PLN 3.00, tylko jak wykonać? Ja takiej opcji nie widzę.
    >
    > Godna linijka mówi, że widzi - robiła symulacje na konto mojego odbiorcy, ja
    > nie. Tylko: WRÓĆ i WYŚLIJ PRZELEW (typ ELIXIR).

    Mówisz o BZWBK24 internet? Zakładka Przelewy -> Dane przelewu -> Typ transferu i
    zaznaczasz ELIXIR albo Expres ELIXIR. Chyba, że tego nie masz, to wtedy musisz sobie
    ustawić w Mój profil -> Wyświetlanie danych -> Dostępny Express ELIXIR.

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 18:16:36 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:
    > 70zl do zgarniecia dodatkowo za pierwsze razy, pewnie do tego piejesz?
    >

    > Te kupony w emipku ztcp nie lacza sie, wg regulaminu empiku takze taki maly
    > bonus w nie tanim sklepie to bzdura.

    Bzdurą jest to co piszesz. Nie sprawdziłeś dokładnie - łączą się ale w inny sposób.
    Można je sumować poprzez doładowanie "Twoich środków".
    http://www.empik.com/pomoc/formy-platnosci(cześć o Multipłatnościach)

    Poza tym zapewnili jeszcze o tym w komentarzach na blogu banku:
    http://blog.bzwbk.pl/2013/05/8307#comment-27537
    http://blog.bzwbk.pl/2013/05/8307#comment-28125

    Inna sprawa, że raczej już vouchery się wyczerpały (promocja od ponad miesiąca)...