eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKIS OF system głupiejeRe: KIS OF system głupieje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl
    !newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KIS OF system głupieje
    Date: Fri, 7 Jan 2011 19:44:03 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 22
    Message-ID: <ig7mtm$gfq$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ig73rs$h5s$1@inews.gazeta.pl> <ig7mas$e5d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1294425846 16890 84.10.162.150 (7 Jan 2011 18:44:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jan 2011 18:44:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 110107-0, 2011-01-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544094
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości > Właśnie miałem wrzucić zapytanie na p.b.b, bo u mnie Łączna
    kwota do spłaty
    > KIS prezentowana w systemie różni się od kwoty przysłanej na papierowym
    > wyciągu. Co ciekawe cały czas się zmniejsza :^)
    > Obstawiam, że wdrożenie oferty 1% Cashback rozsypało im system, więc jeśli
    > ktoś spłaca KIS na podstawie informacji z Openonline, to radzę zrobić
    > printscreen, żeby później nie mieć przebojów reklamacjami z powodu nie
    > spłacenia pełnej kwoty zadłużenia.

    Wiedziałem co robię olewając ich KK. Natrętna namawiaczka na KK bez
    zaświadczeń, pytała w kółko: "dlaczego, dlaczego". Odpowiedziałem - Bo nie
    szukam kłopotów.
    Obserwując działanie systemu obsługującego lokaty, zniechęciłem się
    skutecznie do innych produktów. Ostatnio mieli też problem ze zwróceniem mi
    lokaty. Zwracali przez trzy dni od zamknięcia.
    Ale czego można się spodziewać od "getinopochodnego"? To musi byc badziew,
    taka tradycja.

    wiatrak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1