    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KIS i wypłata z bankomatu: czy wciąż bezodsetkowo?
    Date: Wed, 2 Mar 2011 19:52:12 +0100

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ikm2ob$unt$...@n...onet.pl...

    > Marku, chodzi o to, że wypłata z bankomatu jest transakcją gotówkową i nie
    > ma GP. Mnie więcej rok temu można było jednak uzyskać darmowy kredyt na
    > 1-2 (a może więcej) dni, ponieważ nie naliczali żadnych odsetek, jeżeli
    > spłata poszła w krótkim czasie. Sam z tego korzystałem. Moje pytanie
    > dotyczy właśnie tego: czy w dalszym ciągu nie naliczają odsetek za
    > transakcje gotówkowe, jeżeli została szybko spłacona.

    Ale ta spłata "w krótkim czasie" oznacza "nie później niż w dniu
    zaksięgowaniem transakcji wypłaty". To generuje na karcie nadpłatę, która
    jest potem zdejmowana przez transakcję bankomatową. Jeśli na karcie jest
    wcześniejsze zadłużenie, to nie zadziała, bo wpłata na rachunek karty spłaci
    to zadłużenie.