eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK?Re: KK?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "JaKi" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK?
    Date: Mon, 5 Jan 2004 20:18:14 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <btcd9q$qk5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <btc4ro$ieo$1@pippin.warman.nask.pl> <btc72d$sq6$1@inews.gazeta.pl>
    <btc8d7$kf8$1@pippin.warman.nask.pl> <btc9mc$akb$1@inews.gazeta.pl>
    <btc9qo$b88$1@inews.gazeta.pl> <btc9tk$bok$1@inews.gazeta.pl>
    <btcbg0$qmb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: rlub2.lublin.msk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1073330303 27269 213.77.68.2 (5 Jan 2004 19:18:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Jan 2004 19:18:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: jarp49
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276237
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:btcbg0$qmb$1@news.onet.pl...

    > No nie - premimuclub jest programem lojalnosciowym. Wiec tutaj jak
    > najbardziej
    >
    Granicy pomiedzy kartami lojalnosciowymi a co-branded jest cieniutka i w
    tym wypadku trudno powiedziec do jakiej kategorii zakwalifikowac karty
    wydawane we wspolpracy ze stacjami paliw.

    a.. karty lojalnościowe (ang. Loyalty Cards) - służy związaniu posiadacza
    karty z bankiem lub inną organizacją (w tym również komercyjną) działającą w
    porozumieniu z bankiem. Posiadacz karty otrzymuje określoną liczbę punktów
    za każdą transakcję wykonaną z użyciem karty. Po zebraniu odpowiedniej
    liczby punktów, posiadacz karty otrzymuje nagrody lub inne przywileje
    oferowane przez bank lub organizację współpracującą z bankiem.
    karty wydawane we współpracy z firmami (ang. Co-branded Cards) oferowane są
    przez banki wraz z firmami komercyjnymi (np. sieci sklepów czy
    supermarketów). Karty mogą być wydawane wszystkim klientom banku bądź
    wyłącznie klientom banku, którzy są jednocześnie klientami danej firmy. Na
    karcie, oprócz logo banku i logo organizacji płatniczej, znajduje się
    również logo firmy z którą bank wydał kartę. Z reguły posiadaczom kart
    przysługują specjalne zniżki lub inne preferencje, które udziela firma -
    zniżki przysługują najczęściej wyłącznie podczas transakcji zrealizowanych w
    sieci sprzedaży firmy bądź udzielane na innych zasadach, np. poprzez
    zbieranie punktów podobnie jak w przypadku kart lojalnościowych.

    --
    JaKi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1