eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Alior i serwis internetowyRe: KK Alior i serwis internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Alior i serwis internetowy
    Date: Mon, 3 Aug 2009 18:13:11 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 44
    Message-ID: <h56nvn$495$1@node1.news.atman.pl>
    References: <h56s8a$cfu$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: chello084010163119.chello.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1249305399 4389 84.10.163.119 (3 Aug 2009 13:16:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Aug 2009 13:16:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 090803-0, 2009-08-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496110
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
    news:h56s8a$cfu$1@kushnir.sileman...
    > Hej,
    >
    >
    > Takie drobne 4 pytania:
    >
    > 1. Czy w zestawieniu transakcji KK (nie w wyciągu, bo tego jeszcze nie mam
    > wygenerowanego) nie widać spłaty karty? Dziś jest 3 sierpnia, spłata
    > poszła 1 sierpnia, operację widać w historii ROR, z którego spłata poszła,
    > ale nie widać w historii transakcji KK. To tak ma być?
    >

    Wejdź w zestawienie transakcji i u góry kliknij w "przejdź do historii
    rachunku", tam jest spłata karty.

    > 2. Czy jeżeli macie wyłączoną spłatę automatyczną to u Was też tak jest,
    > że w menu "spłata karty" jest informacja "Automatyczna spłata włączona", a
    > po kliknięciu w ten link wyraźnie widać zaklikane pole "Automatyczne
    > spłaty karty kredytowej: wyłączone" ?

    Tez mam włączoną, choć spłacam z innego banku.

    >
    > 4. O co chodzi w pozycji:
    >
    > Limit karty
    > Ustalony
    >
    > możliwe są dwie opcje:
    > 1. Do wysokości salda
    > 2. kwota do wyboru (nie więcej niż przyznany limit kredytowy)
    >
    > Dobrze rozumiem, że można sobie w ten sposób samodzielnie "ograniczyć"
    > przyznany limit na KK?
    > Tylko co znaczy "do wysokości salda". Jakiego salda?

    Salda jakie ci zostało , tj limit minus popełnione wydatki.

    wiatrak


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1