  • Data: 2008-12-04 23:20:59
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przebój, no przebój! Uważam, że tym przebiłeś to, że przy przeniesieniu
    > karty chcą dokumentów finansowych tak jak BOŚ.

    Marku, do BOSia dołącza kolejna nowość - Allianz. W środę byłem w
    oddziale w Warszawie i założyłem tam konto, a co.
    Zainteresowałem się jedną ich karciną kredytową. Jeszcze wtedy nie
    byłem świadomy tego, co Allianz obiecuje na stronie internetowej, że
    przy ubieganiu się o kartę z limitem składa się oświadczenie o
    zatrudnieniu i zarobkach.
    Mnie w oddziale poinformowano, że zaświadczenie trzeba. Zapytałem o
    procedurę przenosinową. A oto co ode mnie chciano przy procedurze
    przenosinowej:
    - zaświadczenie o dochodach
    - wyciągi z kart przenoszonych, potwierdzone w banku, nawet papierowe,
    nie tylko wydruki z internetu !!