  • Data: 2008-12-05 08:25:45
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:8e8e7c66-5884-4e0d-8d83-5e85662de254@k41g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Mnie w oddziale poinformowano, że zaświadczenie trzeba. Zapytałem o
    > procedurę przenosinową. A oto co ode mnie chciano przy procedurze
    > przenosinowej:
    > - zaświadczenie o dochodach
    > - wyciągi z kart przenoszonych, potwierdzone w banku, nawet papierowe,
    > nie tylko wydruki z internetu !!

    Coraz więcej tego miodku, jak widzę...

    Musimy tylko wziąć pod uwagę, że być może jest to pewna forma zacieśniania
    przez banki polityki kredytowej. Łatwiej im wprowadzicod razu restrykcyjne
    zasady, niż potem zmieniać wprowadzone łagodne. W końcu KK były rozdawane na
    prawo i lewo, a teraz strach blady na banki padł, co to będzie. Choć te
    banki, które miały normalne procedury, nadal je chyba zachowały. Pamiętam,
    że pewien czas temu jako pierwszy tamę nieograniczonemu przenoszeniu
    postawił Mille (25k w ciągu całego życia klienta :). Czy mu to pomogło to
    inna sprawa.

    marekz