  • Data: 2008-12-08 13:21:30
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ"

    > Skąd się biorą te literki? One coś oznaczają, są nadawane kolejno
    > zamiast cyferek, czy jak? Była na przykład kiedyś Rekomendacja D?

    oczywiscie ze była, to są zalecenia NBP wydawane od 1997 roku
    *** blad ***

    mały spis:
    ? Rekomendacja A z 3 marca 1997 r. dotycząca zarządzania ryzykami
    towarzyszącymi
    transakcjom pochodnym zawieranym przez banki,
    ? Rekomendacja B z 3 marca 1997 r. w zakresie ograniczenia ryzyka
    inwestycji
    kapitałowych banków,
    ? Rekomendacja C z 3 marca 1997 r. dotycząca zarządzania ryzykami
    związanymi z
    dużymi koncentracjami,
    ? Rekomendacja D z 20 października 1997 r. dotycząca zarządzania
    ryzykami
    towarzyszącymi systemom informatycznym i telekomunikacyjnym używanym
    przez
    banki,
    ? Rekomendacja E z 19 grudnia 1997 r. dotycząca przygotowania systemów
    informatycznych do pracy w roku 2000.
    - Rekomendacja F z dnia 12 listopada 1998 r. dotycząca podstawowych
    kryteriów stosowanych przez Komisję Nadzoru Bankowego przy ocenie
    regulaminów wyceny nieruchomości wydawanych przez banki hipoteczne
    - Rekomendacja G z dnia 23 czerwca 1999 r. dotycząca zarządzania
    ryzykiem stopy procentowej w bankach
    - Rekomendacja H z dnia 1 grudnia 1999 r. dotycząca kontroli wewnętrznej
    w banku
    - Rekomendacja J z dnia 20 lipca 2000 r. dotycząca tworzenia przez banki
    baz danych odnoszących się do rynku nieruchomości
    - Rekomendacja K z dnia 10 października 2001 r. dotycząca zasad
    prowadzenia przez banki hipoteczne rachunku zabezpieczenia listów
    zastawnych i jego projekcji
    - Rekomendacja L z dnia 7 listopada 2001 r. dotycząca roli biegłych
    rewidentów w procesie nadzoru nad bankami
    - Rekomendacja P z 2002 r. dotycząca systemu monitorowania płynności
    finansowej banków : tekst zaktualizowany
    - Rekomendacja R z 2006. dotycząca zasad identyfikacji bilansowych
    ekspozycji kredytowych, które utraciły wartość, wyznaczania : odpisów
    aktualizujących z tytułu utraty wartości bilansowych ekspozycji [...]
    - Rekomendacja S z 2006 r. dotycząca dobrych praktyk w zakresie
    ekspozycji kredytowych zabezpieczonych hipotecznie