  • Data: 2008-12-13 18:28:48
    Temat: Re: KK Aquarius
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cubus pisze:
    > Ogólnie Klub Aquarius to porażka. Fatalne jakościowo karty
    > ze schodzącą farbą. Brak widocznego loga banku na karcie,
    > i bardzo eksponowane słowo Aquarius sprawia, że karta
    > wygląda na ....wędkarską, albo klubu miłośników rybek :)
    > "Zwykłe" karty Multibanku wyglądają o niebo lepiej.

    Nie no karta wgląda ładnie póki jest nieużywana :) Bardzo szybko się
    rysuje, do tego ta schodząca farba... Mi się podoba oprocentowanie w
    pierwszym roku. Aż kusi żeby skorzystać (zwłaszcza, że można
    bezprowizyjnie wyciągnąć gotówkę z bankomatu co daje chyba jeden z
    najtańszych kredytów gotówkowych na rynku).

    > Czy "vip-kluby" :) w innych bankach też są
    > tak ubogie????

    Chyba tak.

    --
    Mithos