eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Cit i brak SMSRe: KK Cit i brak SMS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Cit i brak SMS
    Date: Wed, 15 Feb 2012 12:13:52 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <jhg3rs$gf6$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <kb25hfv4k3mj$.stkw913vhus$.dlg@40tude.net> <jhansc$4ts$1@host.amsnet.pl>
    <jhas9d$mal$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <b...@a...org>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1329304252 16870 194.8.46.11 (15 Feb 2012 11:10:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Feb 2012 11:10:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <b...@a...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:567178
    [ ukryj nagłówki ]

    pI <u...@1...pl> wrote on 2012-02-15_11:02
    > Mon, 13 Feb 2012 12:33:43 +0100, na pl.biznes.banki, witrak()
    > napisał(a):
    >
    >> w...@a...pl (Wemif) wrote on 2012-02-13_11:15
    >>> quwert <Q...@q...pl> wrote:
    >>>> Od jakiegoś czasu każda transakcja zdalna tą kartą (nawet na 2-3 zł) była
    >>>> potwierdzana kodem SMS.
    >>>
    >>> Ja od kilku miesiecy nie dostaje tych smsow, myslalem, ze to wszystkim
    >>> wylaczyli, ale byc moze tylko mi, bo kilka razy zglaszalem z nimi problemy.
    >>>
    >>> a.
    >> Tym którzy narzekali - wyłączyli w pierwszej kolejności. Ale o
    >> ile pamiętam potem wyłączyli albo generalnie, albo dla jakiejś
    >> dużej grupy...
    >
    > U mnie ciągle są. Kiedyś narzekałem (nie przychodziły SMSy), to
    > wyłączali, ale od jakiegoś czasu znów muszę potwierdzać, tyle że SMSy
    > przychodzą już, nawet całkiem szybko.
    >

    Ja złożyłem reklamację i w ramach jej rozpatrywania sami
    zaproponowali wyłączenie na stałe. I wyłączyli...

    Jak na razie nie ma propozycji ponownego włączenia.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1