  • Data: 2007-09-09 20:39:07
    Temat: Re: KK Citi BP - opinie i pytanie
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Raczko napisał(a):
    > Witam,
    >
    > rozwazam wyrobienie sobie karty kredytowej w Citi. Zastanawiam sie tylko
    > nad zwykla karta lub co-brandowa BP. Slyszalem jednak niedobre opinie o
    > karcie z BP. Podobno czesto punktow nie naliczaja itd. Pytanie do
    > uzytkownikow tych kart - jakie macie doswiadczenia?
    Bierz Citi - BP. Naliczone punkty są pokazane na wyciągu (historia jest
    tez w internecie). Jeszcze mi się nie zdarzyło, aby zapomnieli naliczyć.
    Poza tym jak tankujesz na BP to również pokazuje się aktualna liczba
    punktów.
    Karta nie budzi zdziwienia, ani w Wawie ani na innych stacjach BP.
    Zawsze tylko pytanie czy oprócz punktów również tą kartą płacę?

    > Drugie pytanie - czy Citi pozwala juz na przeniesienie KK z innego
    > banku/wyrobienie karty Citi na podstawie wyciagow innej KK?
    nie

    --

    pozdr.
    RobertS