  • Data: 2007-09-09 17:24:48
    Temat: Re: KK Citi BP - opinie i pytanie
    Od: "Damian" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rozwazam wyrobienie sobie karty kredytowej w Citi. Zastanawiam sie tylko
    > nad zwykla karta lub co-brandowa BP. Slyszalem jednak niedobre opinie o
    > karcie z BP. Podobno czesto punktow nie naliczaja itd. Pytanie do
    > uzytkownikow tych kart - jakie macie doswiadczenia?

    nie ma się nad czym zastanawiac jesli masz do wyboru... zwykla karte i brak
    dodkowych korzysci a karte co-brandowa.
    z wyciagiem dostajesz rowniez liczbe punktow naliczonych w danym miesiacu
    wiec ze strony CiTi jest ok,
    jesli juz to ze strony BP trzeba sie pilnowac, ja ta karte mam od 2003 roku
    i na poczatku na wielu stacjach BP obsluga sprawiala wrazenie jakby taka
    karte pierwszy raz widzieli i czasami nie wiedzieli jak naliczyc punkty...
    ale to przeszlosc, teraz trzeba tylko pilnowac jak obsluguje Cie na BP Pani
    z napisem UCZEN - na 70% widok karty zaskoczy ja

    ale co zabawne sytuacja taka ma miejsce w 99% w Warszawie, poza Warszawa
    jest karta znana, ale to moze przez duza rotacje pracownikow na warszawskich
    stacjach

    tak czy inaczej polecam, zawsze jakies korzysci, nagrody w sumie za nic - z
    roznych co-brandowych akurat ta BP ma realne nagrody, na ktore mozna punkty
    uzbierac szybciej niz na innych
    zreszta bylo takie zestawienie podobnych kart w forbes wiec moze w necie
    znajdziesz

    reasumujac warto, 5zl = 1 pkt a przy tankowaniu samochodu (nieokreslana
    iloscia minimalna) masz myjnie za 10 zl (normalnie cos kolo 18zl)