eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi. Brać , czy nie brać.Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Date: Mon, 22 Feb 2010 23:41:10 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hlv16e$in9$1@news.onet.pl>
    References: <hluj22$shg$1@news.task.gda.pl> <hlujud$b25$1@news.onet.pl>
    <hlul18$39v$1@news.task.gda.pl> <hluljq$ghk$1@news.onet.pl>
    <hlurcc$lqi$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.147.234.201.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266878480 19177 188.147.234.201 (22 Feb 2010 22:41:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Feb 2010 22:41:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hlurcc$lqi$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:519266
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-22 21:50, witrak() pisze:
    > Fakt, karta generalnie jest przeciętna, ale jednak można wywalczyć
    > bezopłatowość, no i (statystycznie) mają dobre procedury ochrony przed
    > fraudem. Płaciłem kiedyś przez telefon ubezpieczenie za samochod (nieco
    > ponad 3kpln) - po minucie telefon w sprawie autoryzacji. O powiadomieniu
    > o próbie fraudu na łącznie 4kEURo i nieobciążeniu karty - pisałem
    > niedawno. Zdarzały się telefony i na mniejsze kwoty (jak np. były
    > podwójne płatności).

    Niedawno była na grupie historia, że Citi najpierw kazało spłacić
    zadłużenie (dotknięte fraudem), a dopiero później rozpatrzyło reklamację
    na korzyść klienta.
    W Multibanku miałem znacznie lepszą obsługę.

    Co do tego ich monitoringu, to jest on raczej symboliczny. Ja kiedyś
    płaciłem za hotel, w mieście gdzie byłem pierwszy raz, ok 2,7k PLN i
    nikt nie zadzwonił. Dzwonili chyba aż dwa razy (zakup laptopa i
    zegarka). Później nawet jak kupowałem coś droższego to zero odzewu ze
    strony banku.

    > No i nie traktują klientów kartowych jak Reiffeisen w znanej historii...

    Z Raiffeisen to chyba po prost ktoś rozdmuchał jakąś historię (jedna
    ZTCP była taka, że klient zostawił kartę w kurtce w szatni i się do tego
    przyzna więc nic dziwnego, że bank obciążył go za fraud).

    > Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

    Lada dzień wszyscy będą takie dawać...


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1